Lilleman

Lilleman.. Vi började känna varandra i somras. Jag fick börja rida dej o jag fäste mej direkt.
Dina små bus är underbara. Jag älskar dina små underbara ögon.
Jag kunde stå i timmar o bara klia dej i huvudet medans du kitlade mej på benen.
Ohh.. Jag saknar dej.
Men aa.. De va då de. Du bor i skåne o jag i stockholm. Hur fan ska vi träffas?
Jag vill bara träffa dej o kunna känna din skumpiga men undebrara galopp under mej min busiga lilla shettis.
Gubben.. Jag glömmer dej mer för varje dag. I början så pratade jag om dej hela tiden.
Mina vänner blev sura på mej därför. Men jag har kommit över de..
Fuck off!! Jag ska aldrig glömma dej Lille bus korv..
Men du glider ut ur mtt minne. Fann.. Jag kan inte komma ihåg hur du såg ut när jag lämnade dej?
Är de fel? jag älskar dej så mycke.. Mitt liv är inte lätt när du inte är hos mej.
Jag kunde gå till dej varje dag o prata om allt. Jag kan inte de nu..
De känns så fel.. Vill bara kunna träffa dej o gå fram till dej. Lilleman!! Jag saknar dej!
Kom tillbaka. Jag klarar mej inte längre. Jag vill kunna prata ut hos ngn.
Du är den ända. Den ända. Den ända jag kan gråta ut hos, den ända jag kan prata me allt om.
De e klart jag har vänner, o de e klart jag älskar dom, de e klart jag kan prata me dom om saker.
Men med dej kan jag prata om allt.. Allt från hat till kärlek. De kommer ändå inte ut.
Ängel/Bebis/Busunge/MITT ALLT!!
FAAN... KAN DU BARA KOMMA TILLBAKA!?!? Du lever du finns, du mår bra..
Jag lever, jag finns, jag mår okej. Jag mår bara bra när jag är me dej!
Du är underbar Lilleman.
Jag älsakr dej.
Jag kan breda ut mej i timmar om mej men jag gjorde mej kortfattad.

Nu är du innkärd också finaste.<3

Jag ska inte glömma dej.
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0