Min vecka

Måndag- Först var jag i skolan o hade de chill.
Aa ni vet ju hur den såg ut.. Men min älsklingssyster Anna o jga samlade på kramar;p
Vi är sååå normala som tävlade om vem som kunde få flest.. Jag tror jag vann:p? 114 st!!
Alla bah- ehh? Visst?
Hahahahahha..
Men sen så slutade vi en timme tidigare för va klar i slöjden;D
Drog hem o chilla o såå.. Sen drog jag t Tilda o vi åkte t stallet..
Fick Musse.. Jävligt pigg för att vara honom;p
Hade uteritt.. Vill bara säga några ord t min ridlärare.
Du är den bästa ridläraren man kan ha. Du förklarar bäst o man förstår alltid.
Tack Sara för allt du lärt mej! :)
Men aa.. Sen så drog vi t Forsen o Tilda red Theo medans jag fick bygga hinder o springa me;p
Hahaahahahah!! Älskar dej o dina påhitt Tildaaa..;p
Men sen drog jag hem o åt o sånt.. Dunkar musik just nu.. PITBULL!!

BILDBRIST..;O

Kiss and Hugs /Tilda


Kommentarer
Postat av: Älskar dig Tilda!<33

Det var ju fan jag som vann 174 kramar!!! hihi jag är knäppast// Anna<3

2011-05-30 @ 21:39:01
Postat av: Älskar dig Tilda!<33

Det var ju jag som vann 174 kramar!!! vi kör en ny tävling imorn// Din knäppa kompis Anna<33

2011-05-30 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0