Tråk

Senaste:
1.Meningen du sa?: Jag har städat.
2. Personen du pratade med?: Mamma
3. Du fick sms av?: Elin
4. Du kramade?: Elin

Idag:
5. Kläder?: Mjukisar o ful tröja, stallet;p
6. Bättre än igår?: Lika för va me bästatvilling

Imorgon:
7. Är det: SKOLA;(
8. Planer: Stallet!

Favorit:
10. Nummer? 18 typ?
11. Färg?: vet nt :P
12. Årstid?: soommar!
Frågor och svar:
13. Saknar du någon?:aa
14. Humör för tillfället?: trött!!
15. Det första du gjorde i morse?: väcktes av Matilda halv 7!
16. Vad åt du sist?: Pangkaka
17. Vad irriterar du dig på?: mamma
19. Vem tänker du på just nu?: Lilleman! ;)
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ne de e en häst :P
21. Vart reste du sist: från stallet
22. Vad gjorde du igår kväll?: red
23. Liknar du din mamma eller pappa?: vet it;P
24. Ler du ofta?: aa?
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: nää xD
27. I vems säng sov du i natt?: på golvet i Matildas rum;P
28. Vilken färg har din tröja?: blå
Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: mhm..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: mhm..
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på hur ont? (y)
Lycka:
32. Är du en glad person? aa?
33. Vad gör dig glad?: mina vänner! :D
34. Är du lycklig? självklart
36. Kan musik göra dig glad?: japp! ;D
Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Japp-.- Mina vänner ofc??
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? : JAAA!
39. Har du en flick/pojkvän?: noo( Jo min hund)
40. Är du nöjd med det?: Nej ( Ja me min hund)
Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: PRIVAT men nogon som kan dra åt helvete...
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ehh.. Ne!
43. Är du en mobbare?: NEJ.!
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: aa;p
45. Har du blivit sviken någon gång?: Ja, av en idiot som kan dra..
Skolan:
46. Gillar du skolan?: njaa..? Vännerna!
48. Värsta ämne?: BILD;P
49. Har du spytt i skolan nån gång?: neeej!
50. Är skolmaten god?: NEJ.
Hahahahahahahahaha;p
Kiss and Hugs! //Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0